Ofte Stilte Spørsmål

Vår database med ofte stilte spørsmål inneholde spørsmål og svar om fergebestillinger og reiser! Klikk på de ulike kategoriene under for å se de mest relaterte spørsmålene. Om du ikke skulle finne svaret du ønsker, kan du klikke på Kontakt oss.

Ved havnen og om bord

  • Hvor kan jeg finne retninger til havnen?

    Gå til vår Fergehavner side og klikk på havnen, som du gjerne vil finne reise informasjon for.

  • Når skal jeg sjekke inn?

    Dette varierer fra fergerute til fergerute. Når du senest kan møte opp vises når du bestiller turen din, og vil også fremgå av eposten som du mottar med bestillingsbekreftelsen din. Dersom du reiser med kjæledyr eller behøver assistanse ved havnen anbefaler vi at du møter opp i god tid.

  • Kan jeg komme med en tidligere avgang?

    Dette avhenger av billettypen din, og fergeselskapet du reiser med. Generelt er billetten din bare gyldig til den avgangen du har booket. Hvis du reiser på ne rute som har mange daglige avganger, og du krever mer fleksibilitet, så kontakt oss for å booke en mer fleksibel billett.

  • Hva hvis jeg er forsinket og eller mister avgangen min?

    Kontakt oss telefonisk, så vi kan sjekke om det er mulig å endre billetten din til en annen avgang. Hvis dette skjer utenfor åpningstidene våre, eller du reiser på en rute, hvor det er mange daglige avganger, kan vi bare anbefale at du snakker med personalet i havnen når du ankommer.

  • Hva kan jeg forvente om bord på skipet?

    For en omfattende guide om skipene, kan du besøke vår Om bord på skipet side.