Hva kan vi hjelpe med?

Vi gjør alltid vårt beste for at bookingopplevelsen skal foregå så raskt og lett som mulig, men vi vet at iblant har man et spørsmål eller trenger hjelp med bookingen. For å spare tid for deg har vi svart på alle de vanligste spørsmålene på vår side FAQ.

E-postadresse for bekreftelse av booking

Din e-postadresse for bekreftelse er også en fin kilde til informasjon. Den inneholder alt du trenger å vite om reisen din, inkludert adressene til havner og tidspunkter for innsjekkinger.

Send på ny bekreftelses-e-post

Hvordan kan jeg endre eller avbestille bookingen min?

Den enkleste, raskeste og billigste måten å endre eller avbestille bookingen din er via Min konto. Du kan logge inn her eller gjennom lenken nedenfor og bruke opplysningene om din e-post for bekreftelse av booking.

Administrer bookingen min

Endrings- og avbestillingsgebyrer

Endrings- og avbestillingsgebyrer

via e-post eller telefon

via Min konto

Endringsgebyr billetter < £100 / €100

£20 / €20Billetter < £100 / €100

£10 / €10Billetter < £100 / €100

Endringsgebyr billetter > £100 / €100

£35 / €35Billetter > £100 / €100

£10 / €10Billetter > £100 / €100

Avbestillingsgebyr

£30 / €35Avbestillingsgebyr

£10 / €10Avbestillingsgebyr


Vær oppmerksom på at grunnet datasikkerhetslover kan ikke avbestillinger behandles via e-post. Bruk Min konto[--LIND END--] for å avbestille bookinger.

Har du flere spørsmål?

For å spare tid for deg har vi besvart alle de vanligste spørsmålene på FAQ-siden din, det er den raskeste og letteste måten å få den informasjonen du trenger.

Hjelp og Vanlige Spørsmål

Hvordan kan jeg behandle bookingen min?

Den beste måten å behandle bookingen din er gjennom online-kontoen din. Det er den raskeste, letteste og billigste måten du kan ta kontroll over bookingen din.

Min konto
Takk for at du tok kontakt med oss, vi vil ta kontakt så snart som mulig.

Adressen vår

Direct Ferries Ltd, 12th Floor Portland House, Bressenden Place, London, SW1E 5RS, United Kingdom
© Direct Ferries.no