Informasjon om COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Ofte Stilte Spørsmål

Vår database med ofte stilte spørsmål inneholde spørsmål og svar om fergebestillinger og reiser! Klikk på de ulike kategoriene under for å se de mest relaterte spørsmålene. Om du ikke skulle finne svaret du ønsker, kan du klikke på Kontakt oss.

Generelle spørsmål om fergene

  • Kan jeg få en MVA-kvittering for fergebestillingen min?

    Fergebilletter til turister og vanlige passasjerer har ikke stipulert mva, derfor er det vil ikke være mulig å få kvittering for MVA. Du kan få en MVA-kvittering hvis du har bestilt en fraktbillett og det er mulig å se at det er blitt lagt til MVA. For å få kvittering kan du kontakte vår kundestøtte for frakt. Du kan også finne vårt MVA-nummer GB238948850 på bunnen av siden i bekreftelsen som du mottok via e-post.

  • Hvor kan jeg finne dere betingelser og vilkår?

    Du finner vilkår og betingelser Her.

  • Hvem skal jeg kontakte når det gjelder ting som er mistet eller gjenglemt på en ferge?

    Du må ta direkte kontakte med fergeselskapet du reiste med. Hvis du har problemer med å få kontakt med dem, la oss få vite det og vi vil gjøre det vi kan for å hjelpe deg.

  • Spørsmålet mitt er ikke blitt besvaret, hvad gjør jeg nå?

    Du kan komme i kontakt med oss via e-post, og all vår kontaktinformasjon kan du finne på siden Kontakt oss.

  • Hvordan kan jeg etterlate kommentarer?

    Vi vil veldig gjerne høre fra deg, og den beste måten å gi oss tilbakemelding på, er via e-post. Men hvis du foretrekker å ringe oss, finner du vår kontaktinformasjon på siden Kontakt oss.