Informasjon om COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Ofte Stilte Spørsmål

Vår database med ofte stilte spørsmål inneholde spørsmål og svar om fergebestillinger og reiser! Klikk på de ulike kategoriene under for å se de mest relaterte spørsmålene. Om du ikke skulle finne svaret du ønsker, kan du klikke på Kontakt oss.

Mest spurte spørsmål

  • Kan jeg endre bestillingen min?

    Det kommer an på hva slags billett du har bestilt, men i de fleste tilfeller vil du kunne endre bestillingen. Du kan sjekke bekreftelsen du mottok via e-post eller logge deg inn på Min konto for å se om bestillingen kan endres. Vær kklar over at i de fleste tilfeller må du betale et gebyr for alle endringer med mindre du har kjøpt vår Avbestillingsdekning (Free Cancellation Cover).

  • Kan jeg avbestille billetten min og få en refundering?

    Det kommer an på hvilken billett du har bestilt. Du kan sjekke bekreftelsen du mottok via e-pøopst om billetten din kan refunderes. Vær klar over at hvis billetten kan refunderes og du ikke er dekket av Avbestillingsdekningen (Free Cancellation Cover) vil du bli belastet med et annuleringsgebyr.

  • Jeg har ikke mottatt en booking bekreftelse, hva nå?

    Hvis den ikke har havnet i spam-mappen din kan du logge deg inn på Min konto og se om e-postadressen din er korrekt og deretter be om å få tilsendt bekreftelsen på nytt. Hvis e-postadressen ikke er korrekt kan du oppdatere den i Min konto slik at vi kan sende deg bekreftelsen på nytt. Hvis du ikke finner frem i kontoen din eller av en annen grunn ikke kan logge deg på kontoen din kan du kontakte oss slik at vi kan sende en ny bekreftelse via e-post.

  • Hvor kan jeg finne retninger til havnen?

    Du finner adressen til fergehavnen i bekreftelsen som ble sendt deg via e-post, der finner du også lenken til Google Maps som hjelper deg på vei. Du kan også ta en titt på nettstedet til fergehavnen der du finner mer informasjon om havnen og adressen. Noen havner er svært store med ulike adresser for ulike fergeselskaper, sørg derfor å sjekke at du har den korrekte adressen for din ferge.

  • Hva skjer hvis jeg er forsinket eller mister fergen?

    Det beste du kan gjøre er å ringe til vår kundestøtte slik at vi kan hjelpe deg med å se om det er mulig å endre billetten til en annen overfart. Hvis du er på reisefot og vår kundestøtte er stengt anbefaler vi deg å dra til havnen for å se om fergeselskapet kan endre billetten.

  • FAQ - Do you work with all ferry operators?

    FAQ - Do you work with all ferry operators? - Answer

  • Kan jeg få en MVA-kvittering for fergebestillingen min?

    Fergebilletter til turister og vanlige passasjerer har ikke stipulert mva, derfor er det vil ikke være mulig å få kvittering for MVA. Du kan få en MVA-kvittering hvis du har bestilt en fraktbillett og det er mulig å se at det er blitt lagt til MVA. For å få kvittering kan du kontakte vår kundestøtte for frakt. Du kan også finne vårt MVA-nummer GB238948850 på bunnen av siden i bekreftelsen som du mottok via e-post.

  • Hvor kan jeg finne dere betingelser og vilkår?

    Du finner vilkår og betingelser Her.

  • Hvem skal jeg kontakte når det gjelder ting som er mistet eller gjenglemt på en ferge?

    Du må ta direkte kontakte med fergeselskapet du reiste med. Hvis du har problemer med å få kontakt med dem, la oss få vite det og vi vil gjøre det vi kan for å hjelpe deg.

  • Spørsmålet mitt er ikke blitt besvaret, hvad gjør jeg nå?

    Du kan komme i kontakt med oss via e-post, og all vår kontaktinformasjon kan du finne på siden Kontakt oss.

  • Hvordan kan jeg etterlate kommentarer?

    Vi vil veldig gjerne høre fra deg, og den beste måten å gi oss tilbakemelding på, er via e-post. Men hvis du foretrekker å ringe oss, finner du vår kontaktinformasjon på siden Kontakt oss.