Ofte Stilte Spørsmål

Vår database med ofte stilte spørsmål inneholde spørsmål og svar om fergebestillinger og reiser! Klikk på de ulike kategoriene under for å se de mest relaterte spørsmålene. Om du ikke skulle finne svaret du ønsker, kan du klikke på Kontakt oss.

Mest spurte spørsmål

  • Kan jeg endre bestillingen min?

    Hvis billetten din tillater endringer, så ja. Logg inn på Min konto for mer informasjon eller kontakt oss.

  • Kan jeg avbestille billetten min og få en refundering?

    Hvis billetten din kan avbestilles, så ja. Logg inn på Min konto for mer informasjon eller kontakt oss.

  • Jeg har ikke mottatt en booking bekreftelse, hva nå?

    Du kan enten logge inn på Min konto for å bekrefte e-post adressen din er korrektt og sende din bekreftelse igjen, eller du kan kontakte oss.

  • Hvor kan jeg finne retninger til havnen?

    Gå til vår Fergehavner side og klikk på havnen, som du gjerne vil finne reise informasjon for.

  • Hva hvis jeg er forsinket og eller mister avgangen min?

    Kontakt oss telefonisk, så vi kan sjekke om det er mulig å endre billetten din til en annen avgang. Hvis dette skjer utenfor åpningstidene våre, eller du reiser på en rute, hvor det er mange daglige avganger, kan vi bare anbefale at du snakker med personalet i havnen når du ankommer.

  • FAQ - Do you work with all ferry operators?

    FAQ - Do you work with all ferry operators? - Answer

  • Kan jeg få en merverdiavgift kvittering for bookingen min?

    Ja, hvis du har booket en frakt billett og er blitt pålagt merverdiavgift. Det skal ikke betales merverdiavgift på turist/passasjer fergebilletter.

  • Hvor kan jeg finne dere betingelser og vilkår?

  • Hvem skal jeg kontakte vedrørende mistet bagasje?

    Du skal kontakte fergeselskapet direkte.

  • Spørsmålet mitt er ikke blitt besvaret, hvad gjør jeg nå?

    Gå til vår kontakt oss side og send oss spørsmålet ditt via e-post.

  • Hvordan kan jeg etterlate kommentarer?

    Se vår kontakt oss side og send oss kommentarerne dine via e-post.