"Ikke så god kvalitet mer"
Har brukt denne servicen mange ganger før, og har alltid anbefalt Hull Rotterdam overfarten som den beste måten å reise til Europa, ikke bare pga. kvaliteten av servicen og underholdningen, men også for maten, som alltid har vært fremragende.
Dessverre var jeg en passasjerer på den service som ikke kunne legge til pga. dårlig vær og tidevannet. Vi brukte 26 timer på å gå tilbake ut i havet og komme tilbake. Besetningen var eksemplarisk og vi fikk et gratis måltid, noe som gjorde opplevelsen litt mer tålelig.
Det ser ut til at alt er gått ned på denne siste turen, jeg var helt motløs eller kanskje brakt ned på jorden med en bump, for jeg syntes at tingene hadde endret seg. For det første var lugaren, som min kone og jeg fikk tildelt, skitten og toalettet virket ikke ordentlig.Jeg rapporterte dette til resepsjonen som straks fikk et medlem av personalet til å rense lugar, men det burde ikke være nødvendig og selv om personalet var første klasse, fant jeg denne opplevelsen skrekkelig, men jeg skulle få et enda større sjokk, da vi gikk til middag, etter å ha betalt for måltidene våre på forhånd. Da vi nådde restauranten, fikk vi et lite stykke papir, hvos vi skulle velge om vi ville have biff eller tunfisk og for alt annet, ville vi skulle betale ekstra. Kjøttet var bare skiver i en saus og de vanlige grønnsakene, og frokosten var likeså slem, bare røkt bacon, pølser som ikke var stekt nok og eneste valg av egg, var eggerøre. Unødvendig å si at jeg ikke ville bestille mat om bord igjen, men personalet var gode og underholdning eksemplarisk.
-
Samlet bedømmelse:
-
Generell:
-
Kvalitet på catering:
-
Skip renslighet:
-
Personale:
-
Punktlighet:
-
Anbefalt?
Nei
Anmeldt av kenneth owst som reiste med P&O Ferries på Pride of Rotterdam
Les mer
Les mindre