Nils Dacke
Drevet av TT-Line
Nils Dacke
Drevet av TT-Line
Drevet av TT-Line på Swinoujscie Trelleborg, Klaipeda Trelleborg & Rostock Trelleborg ruter
Nils Dacke har et utvalg av akkommodasjon, en buffet restaurant, en butikk, en sauna og mer.
Om bord er det et utvalg av 1, 2 og 3 sengs lugarer – alle med havutsikt og beliggende over bildekket.
Buffet restauranten har et stort utvalg av retter, slik at du ikke vil forlate fergen med en rumlende mage.
”TT-Line Shop” butikk tilbyr et stort utvalg av kosmetikk, sprit, tobakk produkter og mer.
Det er en sauna på fergen.
Merk: Selv om vi har gjort oss stor umake for å gjøre vår Nils Dacke guide så nøyaktig som mulig kan fasiliteter, tjenester og underholdning om bord variere avhengig av dato og årstid. Nevnte fasiliteter kan endres uten varsel og fergeselskapet forbeholder seg retten til å drive andre skip enn dem som nevnes under reservasjonen uten forutgående varsel.
out of 5
63% av kundene våre anbefaler dette skipet
"sevice"
ufattelig at der ikke er varm mat mellom halv 10 og halv 3.alle er ikke trailersjåføret.dete ønsker også andre velkommen.en skamm
"TT Line"
TTLine
"super"
alt er ok
"Direct Ferries can not be trusted..."
The ship was fine. The service from Direct Ferries was not! The send us the confirmation with wrong arrival time - 2 hours to early - so we went up two hours to early on an "emty" ship. We could have slept two more ours. Now we know we can not trust any documents from Direct Ferries... (This should be easy...)
"Refusjon"
Vi var uheldig å fikk bilen ødelagt i Polen på turen å trengte ikke retur billetten. Vi hadde kjøpt avbestilling forsikring til 47,25 Euro. men det var ikke mulig å få refusjon på ferge turen tilbake, via din side. Det var heller ikke mulig å komme i kontakt via telefon. Vi la igjen telefonnummer flere ganger på en automatisk telefon svarer. Men ble aldri ringt opp igjen. Så føler at Direct Ferries er ganske så useriøse, og anbefaler dem ikke videre. Når det gjelder TT ferries så har jeg bare positive ting å si. Men vil anbefale å boke direkte hos dem.
"Ikke mer Direct Ferries"
Jeg hadde behov for tilleggsinformasjon før utreise og ringte det nummeret som var oppgitt av DirectFerries men nummeret var ikke i bruk. Jeg kjøpte billett med endringsmulighet og eventuelt redusering. På returen hadde jeg behov for å endre den til morgenavgangen fra Rostock. Fikk ikke tak i noen på det oppgitte nummeret. I tillegg mente TT-Lines at jeg måtte kunne endre billetten hos Direct Ferries. Jeg forsøkte å kunne endre den online på min brukerkonto hos DirectFerries men det gikk heller ikke fordi utreisen hadde allerede funnet sted. Jeg måtte til slutt kjøpe ny billett. Ellers måtte jeg vente til ettermiddagsavgangen.
"Stort sett bra"
Turen gikk greit men vi hadde bestilt og betalt for stoler å slappe av i men når vi kom opp og skumle sette oss lå det folk og sov i stolene våre.
"Betalte dobbelt"
Da vi skulle bestille oppsto det en feil så turen ble booket og betalt to ganger. Her burde det vært noe som fanget opp opplysningene slik at dette ikke gikk an. Bilnr og navn burde kun bestilles 1 gang pr avgang. Kontaktet servicekontoret pr mail for å få ordnet opp, og ble lovet svar innen 48 timer. Nå er det en uke siden og fortsatt ikke hørt noe. Så en tur som skulle koste 1350 ble til 2700.
"Enkel ferge"
For det første var det litt vanskelig å skjønne hvilke kø/havn man skulle dra fra. Det var ikke skiltet mot Trelleborg. Når vi bestilte og la inn bil med 4 personer, holdt det ikke å bestille lugar for 2 personer, selv om dette holder for en familie på 4.
"Lite fornøyd"
Bilparkering under all kritikk, når du skulle gå fra bilen måtte vi klatre opp over høy kant .lite gjennomtenkt .
"Dårlig kundeservice"
Vi er fornøyd med selve båtreisen og fergeselskapet. Men vi er ikke fornøyd med kundeservicen til Direct Ferries som vi booket igjennom. Vi bestilte flexi-billett for å kunne gjøre nødvendige endringer. Vi hadde behov for å booke om når vi var på ferie, men det var helt umulig. Fikk ikke kontakt med Direct Ferries hverken på telefon eller via kontaktskjema på nettsiden. Har klaget etter hjemkomst men vet fortsatt ikke hvordan vi kunne ha fått kontakt med dem for det svarer de ikke på. Gikk heller ikke an å gjøre endringer på innlogget side når vi prøvde det. Kommer med stor sannsynlighet til å reise med TT Line senere, men da kommer vi til å booke direkte hos dem. Aldri mer via Direct Ferries uansett hvor vi skal.
"Ikke fornøyd"
Dårlig utvalg i taxfri. Polakker drakk brennvin i store mengder uten å bli tiltalt.
"BRA SERVICE"
Bra service. Serviceinnstilte medarbeidere. Fikk veldig god hjelp av personen i infoluken på båten. Kom akkurat til stengt tax-free butikk, men personen åpnet for oss.
"Båt tur"
Kjempe flott
"Losed ferry bcs accident in gøteborg"
Hei.jeg har gått glipp av båten pga bilulykke.kan jeg bestille nytt gratis bilett
"mistet båten"
jeg fikk problem med bilen min under halv veis så mistet båten og pengene fløy.har dere noe tilbud for meg vd kjøp av nytt bilet fra dere ...🙂takk.
"Kafeen "
Grei båt. Men pussig at kaffens matservering var stengt under mesteparten av overfarten. Heller ikke oppslag om åpningstider.
"Swinoujscie. til Trelleborg"
Flott overfart til Sverige og Trelleborg. Valgte utvendig lugar i front av båt. Anbefales! Det negative var at vi nesten ikke fant hvor båten lå. Langs veien var det bare merket ferge til Ystad,København og Rønne. Aldri Trelleborg. Kjørte en del rundt og spurte noen polske som aldri hadde hørt at det gikk ferge til Trelleborg ei heller en eldre taxi sjåfør som snakket bra engelsk. Vi ble sendt over til Swinoujscie med bilferien tur og retur før det gikk opp for oss at fergen gikk på samme sted som Ystad ferge. TT Line her må dere oppgradere!!! Kan settes opp et skilt med Sverige!!! Man så det heller ikke på fergekai før man kjørte helt ned til check in punkt. Traff flere i kø som var like usikre som oss.
"😏😒😞"
Synes det var et dårlig skip med tanke på å være ombord i seks timer,fikk ikke noe mat det var åpent med en gang så var det stengt,kun kaffe og min.så åpnet det igjen en time før innseiling,ikke noe å ta seg til,helt elendig taxfree ,vil ikke anbefale noen
"Trelleborg-Polen"
Kjøp for all del seter eller lugar. Luften i seteavdelingen var svært dårlig og bør utbedres. Meget begrenset utvalg i taxfree-butikken. Gå folk på jobb. Dumt at "restauranten" ikke var oppe lenger. Bør også ha bedre utvalg. Det ble køer fordi alle skulle spise samtidig. Lite smidig.
"Balje"
Dyrt på båten, og tåler ikke særlig med sjø
"Feriereise ut I Europa"
Fin overfart. Begrenset vareutvalg I taxfrishoppen.
"Anbefaling til venner"
.
"overfart"
Det var ok, men dusjhodet var helt ødelagt.
"Flott tur og service!"
Vi reiste med hest og ble prioritert av personalet på alle måter i forhold til dette. Fantastisk service og fint skip! Reiser med Stena line neste tur også!
"For lite å ta seg til"
Hei Jeg reiste sørover med min datter i Bobil på 13 år Vi opplevde turen som langtekkelig . Det var svært lite å ta seg til ombord. Vi leide en cabin for å slappe av litt. Mat utvalget var dårlig og det smakte ikke særlig bra På turen hjem var det dag seilas, og nydelig vær. Da var det mange polakker som satt ute og drakk på topp dekk. Synes ikke det var spesielt hyggelig. Det tar også for lang tid med ut og inn i båten, spesielt på den Polske siden. Mvh Roger Dammyr
"anmendelse - veldig fornøyd"
Hele våre familie var veldig fornøyd med reise på Nils Dacke og helt sikker skal vi reise med den igjen neste år