Ferger fra 3604 ruter og 720 havner i verden
Mer enn 2.5 millioner tilfredse kunder
Vi arrangerer over 1.2 millioner overfarter årlig
Vi sjekker opp til 1 million priser for kundene våre daglig
"Forsinket"
Denne seilasen var hovedsakelig for biler med få passasjerer til slik et stort skip. Det var forsinket på grunn av mengden av frakt som skulle pålesses. Jeg hadde booket et sete som viste seg for å være til en dverg. Jeg prøvede å sove på tvers av tre seter, men det var fryktelig ubehagelig og ikke pengene verdt. De andre passasjerene lå i forskjellige bar på myke, brede, behagelige seter og sov bedre. Det var ikke gratis wifi som i det meste av Italia, slik at de kunne tjene ekstra penger. Etter å ha brukt en del på billetten, bør man i det minste få det gratis. Alt på skipet er blitt renovert etter det har hatt et tidligere liv et annet sted. det var rent og mat og drikke var ikke for dyrt. Ikke dårlig, men jeg har ikke prøvd de andre enda. Og ettersom jeg ligenu venter på en annen av fergene deres, som nå er 2 timer forsinket, tror jeg ikke at jeg vil bruke dem igjen.
Les mer Les mindre
"Ikke det beste"
Skipet var beskidt, toalettene var motbydelige. Elevatoren virket ikke, slik at vi måtte bære bagasjen vår oppad fire smale metall trapper. Det var et mareritt!
Les mer Les mindre
"Alt ok"
Alt ok
Les mer Les mindre
"Forkert dato"
Kjære Grimaldi billettsalg. Jeg kjøpte en billett online til lørdag 10. september midnatt fra Igoumenitsa til Brindisi, men jeg har laget en feil. Datoen bør være 11. september. Da vi ankom til Igoumenitsa lørdag kveld, lærte jeg at billettene våre var til dagen før, slik at vi måtte kjøpe en ny billett. Jeg aksepterte feilen min, jeg innså ikke at etter 30 minutter etter midnatt endret datoen. Det var for fire personer og to motorsykler med dekkplass. Vi tilbød å betale for forskjellen i billettprisene, det aksepterte de ikke.....og de krevde oss for en full billett igjen. Dette er virkelig ikke akseptabelt. De aksepterte at jeg begikk en feil, men de nektet fremdeles å hjelpe oss og ba oss om å kontakte Grimaldi kundeservice. Jeg kjøpte alle billetter med samme kredittkort, så jeg vil gjerne ha en refundering. Jeg ville sette pris på, hvis dere kan hjelpe meg med denne dobbelt betaling.
Les mer Les mindre
Finn ut hvordan det er ombord på fergene før du reiser.
Fergeguider, videoer og anmeldelser